5. Den - Neděle 29. březen 2015

Od zlomeného srdca ku duchovnému prebudeniu.

Bola to neuveriteľná bolesť. Už som bol na dne. Ležal som na podlahe v kúpeľni. Bolo to uprostred noci. Neuvedomil som si, že zlomené srdce by niekomu mohlo až takto fyzicky spôsobovať závraty od žalúdka. Investoval som tri roky môjho života, do vzťahu s priateľkou, s ktorou sme sa poznali z vysokej školy. Teraz sa zdalo, že všetko zmizlo za jednu noc. Ako sa mohli veci tak rýchlo zvrtnúť ? Kde som len urobil chybu ?

"Raduj sa v Hospodinovi, a On splní  túžby tvojho srdca," hovorí žalmista... (Žalm 37: 4).

Či som sa práve o to nesnažil ? Áno, v posledných troch mesiacoch som sa snažil obnoviť svoj vzťah s Bohom, ale zároveň som stále žil svoj život svojím spôsobom a nebol som s týmspokojný. Vedel som, že tomu niečo chýba. Čím viac som čítal Živé Slovo, tým viac som sa prebúdzal a uvedomoval si potrebu hlbšieho vzťahu s Ježišom. A ako som čítal, začal som nadobúdať presvedčenie, že vzťah s priateľkou mi bol duchovne na obtiaž. Napriek tomu som nemal odvahu ukončiť ho a ani som to nijako nechcel urobiť. Tak som sa radšej modlil tak, ako sa mi to zdalo byť bezpečnejšie. Bože, ak si praješ aby môj vzťah s priateľkou skončil, budeš ho musieť ukončiť Ty. A On to aj urobil. "Proste a bude vám dané." Matúš 7,7  Boh vždy splní svoje slovo. Zvlášť, ak sa aspoň jeden za to modlí. Lenže moji rodičia sa modlil tiež. Dokonca požiadali mnohých ďalších ľudí, aby sa za mňa aj oni modlili. Sláva Bohu ! On je živý a odpovedá na modlitby. A ja a môj život sme toho živým dôkazom. 

Vďaka tomu, že už ma nič v duchovnom živote nebrzdilo, do čoho som investoval toľko energie, som konečne mohol urobiť najlepšie rozhodnutie svojho života. Fajn, Bože, idem Ti dať 100% mandát a príležitosť. Všetko ostatné som si už vyskúšal. Dosiaľ som sa s náboženstvom len tak pohrával, ale teraz sa idem do toho úplne ponoriť.

Vtedy som ani len netušil, kam toto rozhodnutie povedie. Čoskoro som stretol dievča mojich snov a boli sme Bohom doslova vystrelení do života plného vzrušenia, zážitkov a služby Bohu. 

"Raduj sa v Hospodinovi, a On splní  túžby tvojho srdca," (Žalm 37: 4).

Výzva ku modlitbe srdca:

Otče v nebi, ďakujem Ti za to, že si tak plný radosti. Ďakujem za to, ako berieš a používaš naše najnepríjemnejšie zážitky aby si nás cez ne prebudil k potrebe hlbšieho a plnšieho chodenia s Tebou.

Pane, dávame Ti dnes úplné oprávnenie, aby si s našimi životmi urobil čokoľvek bude treba, aby si nás priviedol na vyššiu úroveň vzťahu s Tebou. Vďaka Ti, že Ti môžeme dôverovať ohľadom budúcnosti. I keď problémy pred nami v nás často vzbudzujú neblahé predtuchy, nemáme žiadny dôvod neveriť, že nás týmito udalosťami prevedieš a poslúži to na naše večné dobro, pokiaľ sa plne zveríme do Tvojich láskavých rúk. Pane, pritiahni nás bližšie. Odovzdávame všetko Tebe, amen.

Zac Page

(Zac je kazateľom vo zbore CASD v Templeton Hills, v meste Templeton, v Kalifornii. On a jeho manželka, Leah, sú svoji 7 rokov a mávajú príhovory na stretnutiach oživenia a modlitieb.)

Modlitební Zaměření

1. Modlite sa za padanie pozdného dažďa počas nasledujúceho stretnutia generálnej konferencie, ktorý by vyústil do posledného hlasitého volania a uschopnil nás dokončiť prácu na zemi, aby sme tak mohli ísť domov do nebies.

2. Modlite sa, abu Boh priviedol na to stretnutie GK takých ľudí, ktorých tam On chce mať. A aby návštevníci (ako vedúci, tak aj laici) boli skutočne obrátení, znovu-obrátení, alebo vyzvaní aby započali hlbšie chodenie s Kristom, počas toho stretnutia.

3. Modlite sa, aby každý bol odovzdaný Božej vôli a úprimne sa modlil o splnenie Božej vôle.

4. Modlite sa aby sa nik nepokúšal manipulovať agendu, alebo stretnutia, ale aby dovolili Duchu Svätému aby pôsobil na srdcia.

5. Modlite sa, aby Boh viedol všetky výbory, porady, atď ...

6. Modlite sa, aby jedlo bolo zdravé a dobre chutilo a aby vedúcim dobre slúžilo zdravie a aby mali silu počas stretnutí.

7. Modlite sa za tých, ktorí pracujú za scénou už teraz, plánujú a pripravujú logistiku pre zasadnutie GK v San Antoniu.

8. Modlite sa za vyliatie Ducha Svätého na vedenie Severo Americkej Divízie (SAD): Daniela Jacksona, Alexandra Bryanta, Thomasa Evansa a ich team.

9. Modlite sa za misiu v mestách, ktorá teraz prebieha v SAD.

10. Modlite sa o to, aby sme trávili viac času pri štúdiu Písma ako cirkev. Jednak jej vedúci, ale rovnako aj laici, aby sme tak dovolili Bohu plne nás viesť ako cirkev podľa Jeho vôle.

počítadlo.abz.cz